18 Mart 2014 Salı

#sultanlabardaketkinligi Instagram Hediyeleşme Etkinliği

Merhabalar,
8 Mart Kadınlar Günü sebebiyle Sultan Penez arkadaşımız Instagram'da harika bir bardak etkinliği başlattı ve ben de Makyaj Maceraları ile eşleştim. Ona neler almışım bakmak isterseniz, hem hediyelerini hem de alışverişini yazmış olduğu şu postta görebilirsiniz, tık tık.
Hediyeler bu şık makyaj çantasının içinde geldi, çok ama çok beğendim çantayı :))

Etkinliğimizin yıldızı, bardağımız :) İkimiz de baykuşlu bardak seçmişiz, buradan da anlıyorum ki zevklerimiz çok yakın :) Yanında da atıştırmalık harika çikolatalarım :))
Gelelim kozmetik kısmına :)  Batiste kuru şampuandan, Clinique yüz temizleme jeline, The Balm ürünlerinden, Nuxe'e gördüğünüz gibi denemem için bir sürü ürün vardı. Hepsine bayıldım, bayıldım!


Biraz da detay vereyim dedim :) The Balm Schwing Eyeliner ne zamandır aklımdaydı, indirimde denk getirmeyi beklerken kapıma kadar geldi :))  Yves Rocher 2li far paleti de harika, tam benim renklerim. H&M Lip Balm'ı da ilk defa gördüm, çok hoşuma gitti siyah-beyaz ambalajı :) Daha denemedim ama kıyamıyorum :))


Batiste benim hacimli saçlarıma nasıl güzel geldi görmelisiniz, normalde bile sıkarım utanmasam :) Lee Stafford'u da ilk şehir dışı ziyaretimde atcam çantaya :) Nuxe hakkında konuşamıyorum bile, en sevdiğim ürün kendisi :D Kalbinin kilidini de araya eklemiş canım benim :) 


Böyle harika bir etkinliğe dahil olup da Makyaj Maceraları'nı tanıdığım için çok ama çok mutlu oldum. İkisine de çok ama çok teşekkür ederim.
Sevgiler
BV

10 yorum:

  1. Yaa canım :) Ne de güzel yazmışsın :) Yalnız okurken kıskanıp "ben niye ayrıntılı yazmadım ki daha " dedim ve en kısa zamanda yazmaya karar verdim uzunnnca :)

    İyi ki tanıdım seni <3 :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yazın da güzeldi kuzucum :) olsun öyle deme :)

      Sil
  2. Ve dee güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir etkinlikmiş. Bir dahakine ben de hedyeleşmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzeldi :)) siz de takip edebilirsiniz bu tür etkinlikler çok sık oluyor :((

      Sil
  4. Cidden bütün ürünler birbirinden güzel, herkesin beğendiği ürünler çok şanslısın :) Arkadaşın da çok zevkli ve cömertmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok şanslıyım :) şaka maka kırk yılda bir oluyor :p

      Sil
  5. Ne kadar güzel bi eşleşme olmuş=) Çok ince ve düşünceliymiş ne kadar güzel ürünler!! Güle güle kullan kuzucum:-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) cidden harika bir eşleşme oldu, harika hediyeler geldi. :) çok da iyi bir arkadaş edinmiş oldum, senin güzel hediyelerinle şeytanın bacağını kırdım :D uğurlu geldi hediyelerin :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)