5 Mart 2014 Çarşamba

Project 10 Pan - 10 Ürün Bitirme Projesi

Merhabalar :)) 

Bugün izinliydim, sabah biraz yoğun geçti. Sonra geldim bir güzel dinlendim. Bugün başka bir şey paylaşacaktım ama sonradan fark ettim ki kaç gün olmasına rağmen size  burada devam eden Project 10 Pan'imizin  detaylarını anlatmamışım :)) Çoğunuzun bildiği gibi projede 10ürün seçiliyor ve o ürünler bitene kadar alışveriş yapılmıyor. O yüzden mart ayında da alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Belki ihtiyaç alışverişi olur ama onu da yapmamaya çalışacağım :)) 

Burada topluca görüntüsüne bakalım :)



Benim geçen sene bu sıralarda taşınma olaylarım vardı o ara gittiğim şehirde mağaza yokmuş gibi Ankara'dan her şeyi depolamışım. Daha çok onun birikimleri var, bir yıla yaklaştığı için bitireyim dedim. 

I love ... - Mango&Papaya Duş Jeli : Kocaman duş jelini almışım, kullan kullan bitmedi. Genel düşüncem olumlu, kokusuna da bayılıyorum :)))

Lush - Rehab Şampuan : Normalde Rehab'ı yazın kullanıyordum ama taze kullanılması gereken bir ürün olduğu için 1-2 ayı kaldı raf ömrü bitmek üzere. Çöpe atana kadar kullanayım dedim. Kendisini çok severek kullanıyorum. Herkese tavsiye de ederim :)

Lush - 9 to 5 Makyaj Temizleme Losyonu : Yine taze kullanılması gereken raf ömrü kısa bir ürün. Bu amaçla öne çektim, normalde de alacağım bir ürün ama bir sürü makyaj temizleme ürünüm var. Onları bitirmeden yeni almam bu üründen, yine aynı döngüye girmek istemiyorum çünkü :)) 

Biotherm - Biopur Maske : Biotherm ürünlerini pek bir gaza gelip aldım ama fena oldu. Bitsin daha da almam.

Biotherm - Biosource Temizleme Jeli : Bu jel de maske gibi hiç hoşuma gitmedi, hatta bitti bile :)) Bir daha da almam :) 

Biotherm - Auasource Nemlendirici Krem : Bu nemlendirici diğer Biotherm ürünleriyle tamamen alakasız harika bir ürün bitince yeniden alabilirim ama bir seri başlarsam o markanın nemlendiricisini almak daha mantıklı geliyor :)

Beauty Formulas - Ekstra Kuru Cilt için Bakım Kremi : Bu kremi de indirimde Watsons'tan almıştım. İçeriği de güzel değilmiş, dikkat etmemişim. Bitirmeye çalışıyorum, bitmezse hop çöpe bir ayın sonunda :)))

Burt's Bee - Narlı Dudak Nemlendiricisi : Burt's Bee bu projede bana en çok çektiren ürün :) Yahu ne kadar kullanırsam kullanayım bir santim oynamadı yerinden :( bitmeyecek gibi duruyor. Bu firmada ticari zeka yokmuş onu da anlamadım. Bir dudak nemlendiricisi 40 yıl kullanılırsa nasıl satacaksın yenilerini azıcık diğer firmaları örnek almalı bence :)))

The Body Shop - Allık : Bu allığı da arkalarda unutmuşum kalmış, biraz daha öne aldım bitsin diye. Bitmezse de bir ayın sonunda yine çöpe gidecek.

Maybelline - The Falsies Flared Maskara : Bu maskara bana pek iyi gelmedi, hep bulaşma yaptı, yazısında da yazmıştım. Kullanmaya çalışacağım olmazsa kardeşlerime vereceğim. Onlara olur gibi :))

İşte benim 10 ürünüm bunlar, bitirebilir miyim sizce :)))

Sevgiler
BV

18 yorum:

  1. bende bi ten pan yapiim bari sizden özendim hihiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli oluyor :) hem cüzdan dinleniyor, hem de dolap rahatlıyor :))

      Sil
  2. Bitirirsin canım, bitirirsin :)
    Kolaylıklar diliyorum :D
    Ben project pan ürünlerimi kullanıyorum, diğerlerini pek kullanmıyorum ama 5-6 ürün bitirdim, bence basardım o yüzden 8 mart indirimlerinden faydalanmayı düşünüyorum :D sevgililer gününde bişey almadım malum :)
    Öpüyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :))) sen şubatta dinlendirdin cüzdanı ben de martta dinlendircem :)) süper oldu benim için aslında, bu ay açıldım baya, bu sayede en azından kozmetik alışverişim eksik olcak :))

      Sil
  3. hekesten göre göre bende özendim ama 8 Mart geçsinde öyle başlıyım diyorum (biraz hileden bişey olmaz heralde) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hile sayılmaz ki o :p sen depolayacaksın ki 8 martta tam gaz başlayabilesin :)) değil mi ama :))))

      Sil
  4. beni de en çok zorlayandudak balmı. kullan kullan bir cm azalmadı:(

    YanıtlaSil
  5. Rehab candır :)
    Bende hiç alışveriş yapmak istemiyorum ihtiyaç dışında

    YanıtlaSil
  6. Tek ürün bitiren sensin yine maşallahın var:) Biz napalım:) 8 mart indirimleri..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen çok zor seçmişsin bir kere :) azıcık kolay ürün koysaydın süper olurdu da neyse bakalım 8 martı atlatcaz :D ben sadece şampuan alırım gibi başka da almam bişey o da ihtiyaç bitleneyim mi :D

      Sil
    2. Şampuan alabilrisin evet zaruri çünkü yapcak bşi yok:)

      Sil
    3. yaşasın izin de çıktı :)

      Sil
  7. Rehab şampuanı deneyeceğim sanırım, çok ilgimi çekti. Bence hepsini bitirebilirsin ^__^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de umutluyum kendimden :) 2-3tanesi de bitti bile :D ama lip balm zor bitecek gibi :D

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)