22 Mart 2014 Cumartesi

Pastel Ruj - 61 Numara

 Merhabalar,

Bugün Nilgün rujumu anlatacağım size :) Nilgüncüğüm sayesinde keşfettiğim için bu favori rujumun adı Nilgün artık. Nevşehir'deyken gördüm, Ankara'ya gelince de hemen ilk fırsatta 61 numara diye diye aradım, buldum.




Kalıcılığına bittim ben bu rujun, iş yerinden de bir sürü şahidim var :))) Kızlar hemen dediler ki Nilgün'ün bu ruj efsane çıkmıyor filan. Ben de test ettim, onayladım. Duruşu da o kadar doğal ki yeme de yanında yat :)


Bu ürünün bana göre eksi yanıysa ruj kokusu sevmiyorum ben ve bildiğin ruj kokuyor,  hani biraz daha aromatik koksa ne güzel olur, ruj kokusu rahatsız etmezse sizi onda da bir problem yok. Ambalaj da bildiğimiz Pastel işte, onda da bir problem yok.


Ben bu ruju fiyatına göre çok başarılı buldum, nude tonlarda bir ruj ararsanız bakmadan geçmeyin derim. Pastel her yerde satılıyor, kendi sitesi de var. Ben Rossmann'dan almıştım, fiyatı da 9.90TL olabilir, hata olmasın yine de :) İndirimde bulursanız da tadından yenmez işte.
Sevgiler
BV

19 yorum:

  1. Rengi oldukça güzel görünüyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Rengi çok hoş güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok seviyorum ben de 😀 teşekkürler 😃

      Sil
  3. Ruj manyağıyım zaten, bir renk daha girdi aklıma şimdi. Üzülsem mi sevinsem mi bilemedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence sevin hem ucuz hem de kaliteli bir ürün çünkü 😝

      Sil
  4. bende beğendim rengini gayet güzeel sanada çok yakışır

    YanıtlaSil
  5. ben beğendim gayet güzel bir renk

    YanıtlaSil
  6. nude gibi durmuyor rengi kiremit gibi sana çok yakışıııır! kardeşim de en çok pastel in rujlarını seviyor kalıcı baya cidden. Ruj kokusunu ben çoook severim^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotolarda azıcık parlak çıkmış :))) ama dudakta azıcık silindikten sonra mükemmel:))

      Sil
  7. Aaaa evet nilgün ruju bu :D

    YanıtlaSil
  8. canım harika görünüyor ilk fırsatta alacağım ben de adını Nisa koyacağım olur mu ? :)))

    YanıtlaSil
  9. Rengi harika çok begendim güle güle kullan . :)

    YanıtlaSil
  10. Rengini çok beğendim. Peki dudağı kurutur mu bu ruj?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurutmuyor ama dudaktaki kusurları belli ediyor, öncesinde nemlendirme veya peeling şart :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)