9 Mart 2014 Pazar

Postcrossing Şubat Ayı Gelenler :)

Merbahalar,

Martı yarılamışız ama ben daha şubat ayında gelen kartları yazmamışım yazıklar olsun bana :)))
Şubat ayı çok güzel kartlar geldi, mart ayında şu gün olmuş hala bir tane :/ neden anlamadım. Üzülüyorum ben bu duruma...

Neyse boşverelim bu dert yanmalarımı da güzel fotoğraflarla başbaşa bırakayım sizi :)

Bu arada Postcrossing'i merak edenler ve eski yazılarıma bakmak isteyenleri de buraya alalım :)

 
Ahu'dan geldi :) (Almanya)

 
Almanya

 
Romanya

 
Almanya

 
Ukrayna

 
Kanada

 
Ukrayna

Bana genelde Almanya ve Ukrayna'dan kart geliyor ve ben hep Rusya'ya gönderiyorum. Birazcık daha çeşitlilik olsa ya :( Umarım kartları beğenmişsinizdir. :))

Sevgiler
BV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)