20 Mart 2014 Perşembe

GFC Sorunu ve Yeni Çözüm / Devam Etmekte Olan Çekilişim :)

Merhabalar,
 
Günaydın herkese, yeni bir sabaha Blog Deposu'nun güzel mi güzel bir haberi ile başlayalım. GFC Sorunu çözülmüş, detaylar için şuraya ve şuraya bakabilirsiniz :) Artık işi kolaylaştırmak adına aşağıdaki resme tık tık yapıyoruz açılıyor ve kolayca takibe alıyoruz :))
 
 
 
Biliyorsunuz ki şu anda da devam etmekte olan bir çekilişim var, detaylar için tık tık. O yüzden size de kolaylık olsun istedim. :)
 
 
 
Bu harika çekiliş kaçmaz benden demesi, sorunumuz da halloldu :)
 
Sevgiler
BV

4 yorum:

  1. Ya bir benim kafam basmadı şu işe ooff :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yardım edeyim mi ? Elimden geleni yaparım canım :)))

      Sil
  2. ya bende yapamadım sabahtan beri uğraşıyorum ama olmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oradakilerin aynısını yapınca olması lazım tatlım :)

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)