17 Mart 2014 Pazartesi

Mim - Sevdiğimiz Blogları Tanıtalım ve Kaynaşalım

Merhabalar,

Sevgili blogger arkadaşım Merve çok ama çok güzel bir mim hazırlamış ve bizi de tanıtarak mimlemiş :) Ona çok ama çok teşekkür ediyorum, bir sürü takip ettiğim blog var gönül hepsini yazmayı ister sınırlı olduğu için bir kaç bloga yer vereceğim. Hadi başlayalım :)


Elbette ilk yazacağımız kişi Merve :) Biliyorsunuz Merve'nin blogu Bir Dilim Limon, bilmeyeni dövüyorlar zaten. Merve hem normal hayatta hem de blog hayatında çok severek konuştuğum, ortak noktalarımızın çok olduğu bir arkadaşım. Onunla konuşmayı, dertleşmeyi çok seviyorum. Ankara'da olmasını o kadar istiyorum ki gelse de hep takılsak :) Adana uzak memleket canım. Bütün yazılarını severek okuduğum Merve'nin en çok kendi fotoğraflarını gördüğüm yazıları hoşuma gidiyor, napayım kız güzel, tatlı mı tatlı insan bakmalara doyamıyor :) Mesela bugün yazdığı Pin Up Saç ve Makyaj postuna insan bakmalara doyamıyor :)


Gelelim çok ama çok sevdiğim Little Butterfly Sena'ya, kuzucuğum benim. Ben onu nasıl seviyorsam, o da beni öyle seviyor :))) O kadar çok seviyor ki uçan kuştan kıskanıyor beni, blogundaysa kendi gibi dobra ve güzel yorumlarıyla ilgimizi çekiyor. Tanışmadan önce de çok sevdiğim Sena'mı tanıdıktan sonra daha da sever oldum :) Twitter'da da beğeniyle takipteyiz :) Burada yazdığı Deborah Ruj aklımda takılı kaldı, kesinlikle alma planları yapıyorum :))


Kozmetik Aşığı Ezgi, tatlım canım taze eczacım :) İlk konuşmamızdan anlamıştım, çok iyi bir arkadaşlığımız olacağını, kocaman ve tertemiz kabiyle ilk günden sevdim canımı. Dediğim gibi kendisi eczacı olduğu için bloguna ayrı bir ilgi ile odaklanıyorum, ürün içerikleriyle ilgili özellikle yorumları ve bilgilendirmeleri en sevdiğim yönü yazılarında. Benim bakamadığım yönden bakması en çok hoşuma giden şey yazılarında :) Şimdi de bir kozmetik diyetine başladık ki sormayın, o kadar tuttuk ki kendimizi hiç bişey almadık daha almayacağım da :) Burada da kozmetik diyetimizin detaylarına bakabilirsiniz :)


Evet sıra gedi kahraman bloggerıma Super Cellma'ya :) O kadar farklı bir tarzı yazı şekli var ki kendisine tek kelime ile bayılıyorum :) En kısa sürede tanışmak istediğim kişiler arasında ilk sırada diyebilirim. Ben kimseye böyle fan derecesinde hayranlık duymazdım, Selma'yı tanıyana kadar o benim süpsüper Selmam :) Yazılarına mutlaka göz atmalısınız, bir 14 Şubat yazısı var ki o kadar beğendiğim, kimi görsem okuyorum, okutturuyorum. Selmam benim canım :))


Yine bir Ankaralı blogger, canım avukatım, Beauty with Lady Lawyer blogunun sahibi güzeller güzelim Lady Lawyer :)) Onunla da çarşamba tanışacağız, nasıl da mutluyum anlatamam :) Çok sevdiğim özellikle Instagram'dan kur yaptığım canım benim, onu da çok seviyorum. Yazılarına ve tarzına bayılıyorum. Bugün o kadar güzel bir allık tanıttı ki kendime almayı ciddi ciddi düşünüyorum :) Hard Candy markasına ait allık Türkiye'de yokmuş ama olsun bize engel değil :)

Daha bahsedemediğim o kadar çok blog var ki anlatamam sayıyı beş ile kısıtlamak istedim. Takip ettiğim, her gün okuduğum bloglar ve sevgili yazarları iyi ki varsınız. Bayan Vertigo sizi çok ama çok seviyor :))

Sevgiler
BV

21 yorum:

  1. beni sevmiyorsunuz anladım artık ben kimse yer vermediğine göre :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzum olur mu hiç öyle bu mimin amacı yeni blogları tanıtmak, senin tanınmaya ihtiyacın mı var da seni yazalım :))) hiç öyle düşünme, çok üzülürüm ama :(

      Sil
    2. meşhur muyum ben? gerçi serap tan ve birkaç istanbullu blogger aa evet biliyorum dedi.Yoksa yoksa :) şaka kuzum şaka :)

      Sil
    3. elbette meşhursun :) ilerde fenomen mimi olursa yazarım seni artık :D ya da mimi sen başlat, ne dersin :D

      Sil
  2. Derste kaçamak okudum:) Çok teşekkür ettimmmm çok mutlu oldum canım benim evet hep sürecek arkadaşlığımız ben de ilk konuşmaya basladgimiz zamanlar da anladım:-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim ya :)) derslerde de aklı bize kayarmış, seni severim ben :) sen kozmetiğe ben de sana aşık :D

      Sil
    2. auuuyyy şımardım! severim seniii:**

      Sil
  3. Blog tanıtımlarını çok seviyorum.Yepyeni bloglarla tanışmak çok keyifli.
    (Ama yukarıdaki tüm blogları takip ediyorum şansıma ;P)
    Hepsi de gerçekten çok emek verilen, güzel bloglar

    *Kendinin Ruh Doktoru sen zaten takip listesindesiiiiiin. Üzülme lütfen!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olmuş demek ki ortak yönlerimiz çokmuş :) takip ettiğimiz bloglar aynı :) tabi kızların başarısını da unutmamak lazım :)

      Kendinin Ruh Doktoru da blog fenomeni zaten, üzülmemeli değil mi canım :))

      Sil
  4. bu mim harikaymış, sayende 2 blogu daha izlemeye aldım canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım çok güzel bir mim :) ben de çok severek yaptım, bence sen de yapmalısın :)))

      Sil
  5. Ay ay ay nelerde yazarmıs bebegim :) Bende seni çok seviyorum canım benim.ayrıca tum evdiklerim burda mı toplanmış ne :)

    YanıtlaSil
  6. gerçekten hoş bir mim olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severek yaptım, vaktin varsa sen de yap :) okuyalım, kaynaşalım :))

      Sil
  7. Sende beni kimselerle paylaşamıyorsun :)))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir mim oldu bende bloğumda yayınladım.Bu sayede takip etmediğimiz blogları takip etme fırsatı buluyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok güzel mim :) tanışıp kaynaşıyoruz :)))

      Sil

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)