29 Mart 2014 Cumartesi

Fresh Line Çekiliş Sonucu

Merhabalar,

Harika bir çekilişi geride bıraktık, kazanan kişi o kadar harika ürünlere sahip olacak ki anlatamam :) Kendim de hepsini severek kullandığım için rahatlıkla söyleyebiliyorum :p

Gelelim çekilişin sonucuna ek haklarla birlikle toplam 415 hak oldu, aranızda çekiliş postunu okumadan yorum yapanlar olmuş, onlar için de ayrıca üzüldüm. Keşke biraz daha dikkatli okusaydınız be canlarım :) Kaçmazdı bu harika hediyeler :)

Şimdi bakalım kim kazanmış, soralım random.org kardeşimize :D


333 numara ile Blog yayını yaparak Damla  hak kazandı, mail adresini yazmış hemen mail atıyorum bu postu yazdıktan sonra. Güle güle kullanır inşallah. Eğer ulaşamazsam da çekilişi pazartesi akşamı tekrarlıyorum.


Sevgiler
BV
 



2 yorum:

Yorumlarınız benim için çok önemli :) Lütfen düşüncelerinizi paylaşın :)